kos

KOS (március 21.–április 20.) - meg van írva a csillagokban - gyűjtemény

Reklám

Mit igérnek a csillagok

Ajánló

A Kos jellemzői

Utolsó kommentek

  • pocok88: Hát igen fejjel a falnak... :D (2010.01.30. 20:46) A kos életfilozófiája
  • pocok88: szerintem is igaz Kos vagyok, de ne felejtsük el hogy minden horoszkópnak van acendense... és isme... (2010.01.30. 19:37) A kos szerelme
  • idna38: Szerintem is igaz! (2009.01.24. 00:19) A kos szerelme
  • zsani: Osztom Kos-tarsam velemenyet, miszerint minden igaz! (2008.08.05. 08:31) A kos szerelme
  • orion: Minden egyes szó igaz, én már csak tudom, mert KOS vagyok! (2008.07.26. 16:19) A kos szerelme
  • Utolsó 20

Híres Kosok

2008.05.03. 17:50 - koopee

Címkék: általános kos híres kosok

Híres Kosok:


 

Andersen,

Bartók Béla, Jean-Paul Belmondo, Johann Sebastian Bach, Warren Beatty,

Charlie Chaplin, Claudia Cardinale,  Mariah Carey, Eric Clapton,

Céline Dion

Elton John,

Vincent van Gogh,

Sarah Jessica Parker,

József Attila,

Herbert von Karajan,

Omar Sharif,

Psota Irén,

II. Rákóczi Ferenc,

Diana Ross,

Quentin Tarantino,

Leonardo da Vinci,


 


A bejegyzés trackback címe:

https://aries.blog.hu/api/trackback/id/tr42432961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása