kos

KOS (március 21.–április 20.) - meg van írva a csillagokban - gyűjtemény

Reklám

Mit igérnek a csillagok

Ajánló

A Kos jellemzői

Utolsó kommentek

  • pocok88: Hát igen fejjel a falnak... :D (2010.01.30. 20:46) A kos életfilozófiája
  • pocok88: szerintem is igaz Kos vagyok, de ne felejtsük el hogy minden horoszkópnak van acendense... és isme... (2010.01.30. 19:37) A kos szerelme
  • idna38: Szerintem is igaz! (2009.01.24. 00:19) A kos szerelme
  • zsani: Osztom Kos-tarsam velemenyet, miszerint minden igaz! (2008.08.05. 08:31) A kos szerelme
  • orion: Minden egyes szó igaz, én már csak tudom, mert KOS vagyok! (2008.07.26. 16:19) A kos szerelme
  • Utolsó 20

A kos szerelme

2008.05.21. 05:49 - koopee

Címkék: szerelem általános kos

Akár egy fáklya, úgy lobbanhat fel a Kos szerelme. A benne lévő tűznek köszönhetően „ott és akkor” talán senki sem tud jobban szeretni. A legtöbben hódítónak tartják, pedig visszahúzódó…

A lényeg az, hogy e két tulajdonság keveredése teszi bonyolulttá érzelmi világát. Az alvó tüzet azonban az érzelmein kívül a vágyai is képesek felébreszteni.

Amikor ösztönei elragadják, valóban hódítónak tűnhet, hiszen csak a célt tartva szem előtt,kompromisszumot nem ismerve az „itt és most” adódó lehetőségeket kihasználja.

Pislákoló érzelmek esetén kezdetben se nem tolakodó, se nem hódító, inkább visszahúzódva várakozó. A „szikrára” vár. Szíve mintha benzinnel lenne töltve, önmagában semmit sem ér, szikrát kapva azonban fellobban.

Esetében szikra lehet egy sejtető pillantás éppúgy, mint egy szó. Mivel fantáziájával erotikus játékokat űz, esetenként akár gondolatai is lángra gyújthatják az érzelmeit. A fellángolást követően azonban - még ha az félreértett vagy nem valós jelek miatt következett is be - már nincs visszaút.

Gyorsan izgalomba jön, és a vetélytársat nem kímélve hamar átveszi a kezdeményezést. A cél immáron nem a kielégülés, hanem a másik teljes bekebelezése.

Győzelmének elérése érdekében akár szélsőséges engedményekre is képes. Természetesen környezetében a legtöbben mindezt nem tudják, ezért türelmetlenségét és veszteni nem tudását hódítási kényszerként, nemegyszer rámenős tolakodásként értékelik.

Lelkesedése addig tart, amíg a tűz ég. Kis tüzek esetén a másik teljes megismerését követően gyorsan kialszik a láng. Mélyebb kapcsolatait azonban szakítás esetén fájó parázs követi.

A veszekedés, az uralkodási vágy kapcsolataiban szinte lételem. A viták két ellentétes eredményre vezethetnek: egyfelől táplálhatják benne a tüzet, másfelől viszont ki is olthatják azt. Elsősorban partnerének adottságai határozzák meg, hogy a láng öt perc alatt ellobban, vagy parázzsá változva száz évig izzásban marad.

Mivel ritkán „örökégő mécses”, így kapcsolatai kevésbé stabilak. Érzelmi életét elhamarkodott döntések, gyakran elsietett házasságok színesíthetik.

Forrás: Buzsáki Gábor: Így szeretünk mi c. ebook

A bejegyzés trackback címe:

https://aries.blog.hu/api/trackback/id/tr37467666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

donofrio 2008.05.21. 06:32:56

Hülyeség.Egy szó sem igaz ebből.Én már csak tudom,28 évig éltem Kossal.

orion 2008.07.26. 16:19:54

Minden egyes szó igaz, én már csak tudom, mert KOS vagyok!

zsani 2008.08.05. 08:31:34

Osztom Kos-tarsam velemenyet, miszerint minden igaz!

pocok88 2010.01.30. 19:37:52

szerintem is igaz Kos vagyok, de ne felejtsük el hogy minden horoszkópnak van acendense... és ismerek olyan kost aki homlok egyenest az ellentétem!


süti beállítások módosítása